Photoshoot in Hong Kong

Well, I received positive feedbacks about the pic I've posted on my Instagram so let me show you a little bit more. I can't reach the files in my external hard disk on my laptop hence I'm can't publish everything yet.

Anyway, I met a photographer while I was living in Hong Kong. It was exactly two years ago. I've really enjoyed being in front of a camera, it's an interesting experience indeed even if I don't fit at all as a "model". I've met nice people and discovered beautiful places. I never had such photoshoots eversince (except for my wedding) but I remember how fun it has been! Let's see the girl but also the boy inside me!

J'ai reçu de chouettes retours quant à ma dernière photo sur Instagram donc en voici d'autres. Je n'arrive pas à accéder à mon disque dur externe donc je ne peux pas tout publier pour le moment.

J'ai rencontré un photographe quand je vivais à Hong Kong. J'ai apprécié être devant la caméra, c'est une expérience intéressante même si je ne correspond pas du tout comme "model". J'ai rencontré des gens sympas et découvert de beaux endroits. Je n'ai plus eu de photoshoot depuis (sauf pour mon mariage) mais je me souviens encore comme je m'y suis amusée ! Voyons voir la fille mais aussi le garçon en moi !

Photos by Kenneth Wong













Comments